För idag är det första advent, jaha. Och ljuset har vi tänt.

0kommentarer

My Chemical Romance dunkar i högtalarna, febern gör att jag fryser som en hund och mina tappra försök att koncentrera mig på böckerna fungerar dåligt. Världen är vit utanför fönstret och jag funderar över om det är så att jag måste sluta cykla eller om de plogar cykelvägarna i Malmö...
 
Frugan har varit här från fredag till idag förmiddag <3 alltid kul att träffa henne, efter lite tåg- och kortstrul har vi frusit ihjäl på Tivoli i Köpenhamn. Massor av mys och skratt, men jag känner mig rätt så tömd på energi. Det känns som om det mesta suger musten ur mig, jul, snö, skola, grupparbete. Blir vi bara klara med StOU i tid så fungerar det nog. Då är det bara tentan kvar innan jag får vila ut.
 
Om jag orkar så tänkte jag redigera lite bilder från min snöpromenad (förutsatt att de blev bra nog för redigering) så jag kanske slänger upp något kul här.

Kommentera

Publiceras ej