Jag väntar på känslan.

0kommentarer

Dagen har bjudit på en sjuklig huvudvärk, lätt hänt med förkyldning och när man försöker motverka naturlagarna om man säger så. Började med att plugga ett par timmar, sen drog jag till Heleneholms sporthall för att kolla in lite florettfäktning, men vände i princip i dörren för jag träffade Viktoria och Ebba som lyckades att smita från dömmningen. Hängde med dem till Emporia, som förövrigt kan beskrivas med kapitalistisk hysteri som bärsärk. Men det är bara min uppfattning. Satans mycket folk, affärer och allt möjligt. Blev lunch på Max och sen gick vi mest runt och letade julklappar och födelsedagspresent till Viktorias far som olägligt fyller år på måndag. Smet iväg efter ett par timmar, är ändå stressad över tentan den 17e. Men det var förbannat kul att umgås med folk och inte bara folk utan två halvgalna fäktartjejer som jag kännt i x antal år :D
 
Satte mig direkt med böckerna när jag kom hem vid fem och har pluggat av och till sen dess. Kroppen vill inte, vill ha sömn och vila, speciellt så jag blir av med förkyldningen...
 
Nu ska jag dricka te och läsa igeom sammanfattningen av Agenda 21 tills Downton Abbey börjar :)

Kommentera

Publiceras ej