Nobody likes a crybaby...

0kommentarer

Hela dagen har varit åt helvete... ont i handen när jag vaknar, huvudet lika illa och efter två värktabletter släpper huvudplågorna. Ringer till kirurgen för att få besked om när jag ska få komma, pratar med en satkärring som är fruktansvärt otrevlig och som hänvisar min till Landskrona dit jag tydligen ska med handen. Blir sedan i mail lilla gummad av hyresvärden som idiotförklarar mig och förklarar att deras internkösystem är super och tydligt (nej. bara nej.)
Panik med grupparbetet som i skrivande stund ska in om 7 timmar, vi ska träffas snart och ordna det. Trycker i mig mer värktabletter då jag knappt kan skriva på datorn/ använda touchpaden pga smärtan. Ringer min vårdcentral som gett mig en ny tid imorgon för att titta på den och göra mer undersökningar. Har verkligen svinont och har ändå en rätt hög smärttröskel...
 
Vattnet tar 10 min innan det blir varmt i duschen och det försvinner lika snabbt som det blivit varmt. Upptäcker vid 12 att anledningen till att jag fryser är att värmen är sönder. Stormar ner och får förklarat att det ska lösas. Snart. Ligger iaf etta i kön till en 33 kvm i huset... allways something i guess. Nu ska jag dricka glögg och hoppas på att allt är perfekt sen.

Kommentera

Publiceras ej