Star-struck

0kommentarer

Yes, det blev inte lite tunghäfta och tom hjärna när man lyckats leta upp barndomsidolerna Anders och Måns på stan skramlande med sina insamlingsbössor till förmån för musikhjälpen. Lyckades iallafall ställa någon fråga som hur mycket de fåttin, skratta när de bad om "skramlande mynt" för det lät roligare och fick mer folk att ge pengar. Sa även att jag var imponerad och tacksam för att de tog sig tid för att göra detta!
Nu i efterhand grämer jag mig över att jag inte bad om en kram eller autograf men fick leenden och tack, gjorde ju min dag <3
 
Musikhjälpen har för övrigt varit min livspepp, eller pluggpepp. Gått på i bakgrunden hela tiden jag varit hemma, ibland tycker jag ändå om mänskligheten! Se till att slänga iväg ett sms och ge 50, 100 eller 200 kr till 72 999 med en låtönskning, artist och motivering innan det är för sent! Svenskarna har gett över 12 miljoner i skrivande stund, se till att ge du med!
 
Förutom att få tunghäfta och allt såntdär har jag fixat de sista julklapparna idag, har egentligen inte lagt ut särskilt mycket pengar och är nöjd ^^ Ska bara fixa betalningen på morfars så är det klart :)

Kommentera

Publiceras ej