Tentaångest och allt såntdär jag knappt orkar med

0kommentarer

Jag vet att jag tjatar sönder om skolan, men det är ju inget jag kan hjälpa, tenta snart. Pluggat i runt 6 timmar idag, läst och renskrivit anteckningar sen 9 i morse. Lite paus för mat och däcka blev det ju med, men nej jag har inget liv.
Värktabletterna tycks inte hjälpa, tog en vid 16 tiden och det spränger fortfarande helt sjukt. Ortopeden i Landskrona kunde inte ge något mer besked. Och Dr Edin vet inte heller in eller ut. Han skrev ut starka värktabletter, 3 om dagen tills vidare och jag ska till arbetsterapeuten på fredag och se om de kan ge mig något bättre stöd för min hand.
 
Förkyld som satan är jag med, men det är väl inget att tala om. Gah vad jag gnäller på allt! Bortskämd snorunge känner jag mig som xD Önskar att jag hade något glatt eller roligt att skriva, men inte fan har jag det. Ska överge detta nu, dricka varm cholkad och försöka läsa klart Carter.

Kommentera

Publiceras ej