Den svenska politiken och Naturen och människan

0kommentarer

Jupp titlarna på vad jag läst sen runt 17-tiden idag. Eller jag har ju självklart haft lite pauser med... Tycker att jag inte gör annat än att läser och renskriver anteckningar, jämt och ständigt. Och ändå ser jag inte något slut på allt som ska läsas :s fast det är inte så konstigt, vi ska läsa hela "Den Svenska politiken" förutom kapitet 8 (9 kapitel i boken allt som allt) denna veckan.. plus ett femtiotal i en annan bok, ett par kapitel i en tredje och jag tror även att vi tekniskt sätt ska ha läst lite i den kära boken av Wright&Boorse också... Inte konstigt att jag är trött, har huvudvärk och är stressad och har börjat tappa oroande mycket hår... En jävla tur att jag inte har en omtenta över mig om knappa två veckor!
Nej ett djupt andetag, en kopp te och trycka lite till om den svenska konstitutuionen (en jävla tur att jag läst samhäll i 4 år annars hade jag väl legat och gråtit just nu...)

Kommentera

Publiceras ej