Ett psykadeliskt mönster. Typ LSD.

0kommentarer

Nu har jag ignorerat det här tillräckligt... Morgonkaffe och Markus Krunegård är inte fy skam! Inte heller 74% på tentan :D klart godkänd!
Vad som dock suger är min hand, har fortfarande svinont, får inte fäkta, ska antagligen inte belasta... Precis som i våras... Handen är hårt lindad i en satans ortros, plastskena och allt, nästan som ett gips och det är jävligt jobbigt att göra något överhuvudtaget. Jobbigast var tisdagens 6 timmar föreläsningar med massa anteckning.

Förmiddagsföreläsningen blev inställd så jag har bara seminarie från 14 till 16 idag, rätt chill ändå och imorgon är jag ledig och drar upp till Linköping för att hälsa på bror min <3 (och bli ännu lite mer pank...) Eftersom jag tänker prioritera bort plugget tills ikväll eller iaf till senare ska jag dra till gymmet och ge illusionen av att vara biff xD

Kommentera

Publiceras ej