Förvirrande underbar skitdag

0kommentarer

Har haft en trängande huvudvärk hela dagen, en sådan som inte försvinner hur mycket koffein jag konsumerar eller huvudsvärktabletter jag tar. Försökt att ta mig igenom veckans McNiell kapitell, men hänger hela tiden upp mig på små skitsaker som formleringar och dåtidens idioti... Har istället meckat med vapnen så jag har åtminstone ett par inför helgen som fungerar hyfsat bra och väskan står nu färdigpackad i badummet och väntar på helgens äventyr.
Mitt i allt bestämde herr S för att höra av sig och göra mig förrvirrad som satan för det är ju kul... Eller så.
Inte alls lite bitter, när jag ville att han skulle höra av sig och svara på mina sms och jag fortfarande var super heartbroken gjorde han det inte och nu när jag börjar komma över honom så kommer han och rör upp känslor.
 
Sitter just nu och försöker trösta min kära vän Beth, eftersom hennes kille dumpade henne igår och är ett svin mot helt plötsligt, vill bara flyga över till England och ge henne en kram men det går ju såklart inte :/

Kommentera

Publiceras ej