It get's better!

0kommentarer

Idag har varit en sån dag som bara blivit bättre och bättre ju längre dagen gått. Först träning och få värsta endorfinkicken eftersom jag inte tränat på hur länge som helst pga. sjukdom. Sen har plugget gått bra (kanske för att jag lyckats koncentrera mig efter endofinkicken) hemmagjorda falafel fixade jag till lunch och för inte alls länge sen upptäckte jag att jag fått mail från enhetschefen på mitt förra jobb som informerade mig om att jo du får en anställning i år också. Samma avdelning som förra sommaren på ett äldreboende uppe i Bankeryd, vilket gör det till ett perfekt jobb då det ligger ca 4 km från mammas och pappas hus (aka. hemma!). Jätteskönt att slippa oroa mig för att bara behöva dra runt i sommar, blir så jäkla rastlös om jag inte gör något och även skönt att veta att man får lite extra pengar! Och eftersom jag kommer att bo hemma och inte har någon hyra på sommaren är det super! #svinnöjd tjej! 
Nu ska jag ta nån fråga till på övningstenta nummer 2 innan det blir ytterligare en kväll med Star Wars <3 Älskar 6an lite spontant eftersom jag aldrig tar mig tid att kolla på dem annars. Och jag kan inget än att älska speciellt de gammla filmerna som verkligen är några jag sett många gånger speciellt från 10års åldern och uppåt! 

Kommentera

Publiceras ej