Buss, buss, tåg, buss, buss, tåg, tåg... En sån jävla dag!

0kommentarer

Slängde ihop en resväska med lite kläder och en hel massa litteratur att läsa i förmiddags innan jag drog ner till stationen, krånglade som alltid med de jäkla apparaterna och lyckades ta mig med pågatågen till Landskrona. Där frös jag på stationen innan rätt buss kom, tog mig smidigt till lasarettet, betalande för mitt besök och sen fick jag vänta (eftersom jag lyckats bli tidig...).
Träffade en dansk läkare som slet och drog i min handled och kollade var det gjorde ont/ inte. Han konstaterade att jag är instabil i båda handlederna samt att de är överrörliga, men att det är ingen fara. Nervtestersom jag gjorde för någon månad sen visade på mindre reaktion i höger hand, men det är "acceptabelt" så jag kan nog inte få mer känsel än vad jag har i tummen nu. Annars vila och det ska inte bli någon permanent ömhet i "snusgroppen" där mitt onda sitter.. Men jag ska börja träna upp styrkan runt området mer nu när jag vet att det inte är permanent.

Anyhow, vänta på buss med några ungdjävlar med personal, så odrägliga barn... Jag försökte få tag på något vettigt att äta, men nej... När jag tagit mig till Lund och krånglat köpte jag lite på pressbyrån så jag överlever hem. För nu sitter jag på tåget till jkpg <3
6 veckor sen sist :o Max är hemma i helgen med och jag ska försöka träffa morfar! Lunginflammation har han för övrigt. Nu tågbyte!!

Satan vad mycket snö det är i Nässjö! :o jag som nästan hade vårkänslor... Om man bortser från att det var svinkallt...

Kommentera

Publiceras ej