Finbesök, landsflykt och massa skratt <3

0kommentarer

Ännu en helg har passerat, en mycket bra sådan vill jag påstå! Mamma kom i fredags och åkte för någon timme sen, lägenheten är väldigt tom just nu... Fredagskvällen var det bara att mysa, äta gott och sånt! I lördags åkte vi över till Köpenhamn efter att ha testkört den nya cykeln "Karin" till triangeln och lekt med de nya cykelställena xD En varm tågresa senare var vi över i Danmark, kolla i butiker, leta lite kläder, fynda, fika, mysa och äta turkisk bufé kan jag väl sammanfatta dagen igår med! Hem kom vi väl runt halv 7 på kvällen och då var vi heldöda. Slå in kurslitteratur och sy upp byxor gjorde vi innan vi däckade till filmen "The Queen" faktiskt väldigt bra. Och brittisk, men sånt är jag ju svag för :P 
Idag sov vi lite längre, meckade med Bettan, min cykel, så att dynamon fungerar och stället sitter fast ordentligt! En tur ner på stan i Malmö blev det också, kaffe och jag skulle leta träningslinnen. Intersport hade erbjudanden för friskis medlemmar, men de hade ju inget vettigt. Stort i bysten, långa eller bara illasittande så över till Stadium där jag hittade flera men två som var riktigt bra (samma modell) så jag har numera ett knallrosa och ett svart som sitter perfekt. Åker hem för mat, uno och ihoppackning. 
Nu blandar jag brödbak med plugg, känner mig lite stressad igen bara för att hela helgen gått bort på roligheter istället för plugg... Men det löser sig nog! 

Kommentera

Publiceras ej