Morgonhumör...

0kommentarer

Blev inte någon mjukstart på dagen, kroppen skrek och protesterade med alla muskler (kan ju beror lite på att jag har träningsvärk sen gårdagens gympass där jag råkade öka vikterna samt började köra lite armar för första gången sen november...). Upp för att äta en halvhjärtad frukost och sen begrava mig i sista kapitlet i den svenska miljörätten inför eftermiddagens seminarie. På en timme lyckades jag trycka de dryga 20 sidorna, fått i mig te och gröt. Känner mig nästan förberedd, har iaf läst all litteratur och varit med på båda föreläsningarna som behandlade ämnena så det är ett plus. 
Nu blir det kaffe och fixa min matlåda innan jag ska börja röra mig ner till skolan för två timmars föreläsning samt tre timmars seminarie. The Used är min vän idag <3 Artwork är ett fint album :')

Kommentera

Publiceras ej