Seg lördag

0kommentarer

Idag har jag varit mest opepp på allt... Skönt att sova ut för första morgonen på länge (vaknade första gången vid halv 8, sen sov jag till 10) kollade på uppdrag granskning om näthat intressant, men föga förvånande. Inte för att jag fått kommentarer som det, men man har ju sett hur det ser ut på internet! Sen såg jag dox: drottningen av Versilles, också intressant att titta på. Och det var mer upprörande än föregående! Folk med för mycket pengar kan uppröra mig... 
Lite städning, disk och plugg samt tvätt (morr, åter stal någon två tvättmaskiner och gjorde mig förbannad som satan >.<) bjud eftermiddagen och kvällen på. Efter att ha sett the wedding date (för typ tusende gången) funderar jag på vad jag ska se på nu.. 
 
Note: Blir nog tvåan och en pjäs från the globe (som broder och jag besökte i somras) tills jag hittar något annat :)

Kommentera

Publiceras ej