Vår <3

0kommentarer

Idag har vårkänslorna verkligen kommit! Har varit sol och härligt väder i princip hela dagen :D
Men satan vad jag är trött nu! Var uppe vid 8 för att ringa till min ena bank för att krångla lite med konton och insättning av pengar, men nu är det fixat. Sen fixa disk innan skolan. Hade en föreläsning och sen hem igen, sneakade åt mig en tvättid men jag hann att träna innan jag tvättade. Åh vad härligt det var! Körde armar för första gången sen jag skadade handen. Handen höll och jag kommer att ha en dödlig träningsvärk men det är det värt! Är nog tillbaka på pisten snart <3<3 
Jag har både städat och tvättat ikväll och även hunnit med att plugga lite. Så jag känner mig duktig som bara den! Nu ska jag ta och krypa ner i min nybäddade säng, äta lite och sova bort mitt halsont som elakt nog dök upp under kvällen.... 

Kommentera

Publiceras ej