You live a life in pain

0kommentarer

Börjar vid kvart över ett idag, väldigt skönt med tanke på att jag rosslade som Darth Vader när jag vaknade i morse. Medicinen får mig att skaka och jag har en brist på koffeinhuvudvärk som sitter som ett band över pannan med seghet. Annars mår jag bra förutom ångesten för dagen idag, jag ogillar alla fucking hjärtans dag. Även när jag har ett förhållande, men då känner man sig inte ensam iallafall...  
Har ägnat morgonen åt att renskriva två föreläsningar i naturkunskapen, läsa tänker jag vänta med tills huvudvärken är borta! Blev inget studiebesök igår :/ alldeles för fuktigt och segt att andas, ville inte få astmaanfall mitt ute i nowhere på en gård.... Inte med drygt en timmes resa hem till Malmö! Istället blev det en del plugg: renskrivit en föreläsning i miljörätten, läst både Andersson och Miljökunnskap om vatten, jordbruk och livsmedel, samt renskrev två föreläsningar för naturkunnskapen. Wright and Boorse fick dock vänta ett tag till! 

Fortsatt idag blir det en föreläsning med J (som jag ogillar sjukt mycket, han var kursansvarig i höstas och ja... han skötte det dåligt tycker jag!) som ska handla om klimat, förhoppningsvis blir det intressant. Mina största intressen hittils har varit klimatet och de satans kemikalierna! Men det mesta är väldigt intressant (om vi bortser från en och annan värdelös gästföreläsare....). Men innan jag tar och gör något vettigt så ska jag kolla på antingen One Tree Hill eller Once Upon A Time... beslutsångest </3

Kommentera

Publiceras ej