Back in Malmö

0kommentarer

Tillbaka i Malmö sen igårkväll och jag har redan installerat mig, visst jag har ingen mat hemma och efter att värmen varit avstängd över "lovet" har det typ precis blivit varmt ^^' Är både skönt och inte att vara hemma, saknar familjens närhet men älskar verkligen Malmö och lägenheten trots att den är liten och ska bytas ut i mars. Japp kollade på "min" 31a idag och den är enorm (allt är relativt, efter att ha levt på 21 kvm sen i augusti är det mesta enormt...), har ett riktigt kök och har även den en balkong! #nöjd tjej! xD så jag tog den och ska få kontraktet snart. Behöver endast flytta några trappuppgångar åt höger så det är ju smidigt! 
Dagen började med en tur till skolan och återseende med vännerna, mycket trevligt. Tentan gavs tillbaka och med 68 poäng av 90 har jag ännu ett trevligt G :D fattar fortfarande inte hur jag fick full pott på en fråga jag inte ens visste   vad jag skrev om! xD
Sen rusade jag iväg till arbetsteraputen som gav glädjande besked om att jag får ta av ortosen och börja belasta mer. Hon påtalade att jag skulle ha den vid fäktning. Ha. Kommer ALDRIG att ske...!! fäktning = rörlighet i handleden!! Ortos = dödar all rörlighet i handleden.. -.- menmen.. 
Nu slänger jag snabbt ihop lite soppa eftersom mat är bra... funderar på att fira dagen med någon sorts paj ikväll och någon alkoholhaltigt tilltugg :P 

Kommentera

Publiceras ej