Dagen

0kommentarer

Så jäkla bäst är jag! Skidskoåkning med föräldraskapet blev dagens motion och stora underhållning efter en dag med uppsats och misströstan över nyss nämnda djävulsskap.
Det går ju i och för sig frammåt, är på delen där jag ska kritisera gruppens framtidslösningar - väl underbyggt med fakta! -.- Förhoppningsvis får vi tillbaka StOU'n imorgon. Annars blir jag galen! Den reviderade verisoionen ska in om 9 dagar och vi har ingen aning om hur det gått... Tentan får vi tillbaka den elfte, vilket betyder att jag i nästa vecka ska röra mig ner till Malmö igen, har tid till arbetsteraputen igen den 11e och jag hoppas fortfarande på att Studenthus ska få tummen ur och typ ringa imorgon så att jag får något besked....
Nu tillbaka till varför jag är bäst: trillade inte en enda gång trotts att jag inte åkt på 2 år :D fan vad kul det var! Inte så konstigt att de fick lyfta bort mig från isen när jag var liten...

Kommentera

Publiceras ej