Goodmorning starshine

0kommentarer

Rätt nyvaken, men nöjd. Dagen igår blev lite kaos blev lite plugg, men inte så mycket som jag skulle ha gjort... Mina penor funkar inte så det gick inte helt att skriva >.< Sen när jag åkte till gymmet blev det en runda förbi Emmaus och myrorna, fick tag på två par jeans, lite filmer, garn och en jättesöt kjol för en billig peng ^^ Sen tillbaka hem, hämta skor som jag glömt sen träna. Lite mer plugg och sen prat med mamma. Endorfinkicken satt kvar i kroppen hela kvällen så det blev städning och diskning och lite sånt så lägenheten känns jättefräsch och det blev lite lättare att gå upp. Så trots att jag gått upp tidigt så är jag nöjd med livet :)


Idag är det upprop och föreläsningar för naturkunskapskursen, det kan ju bli kul... Sen en tur på stan för att shoppa pennor och block - welcome to the glorious life of a student...

Kommentera

Publiceras ej