Gott Nytt på er

0kommentarer

Så blev det ett nytt år i år också! Bring it on 2013!
Blev fett festligt igår, efter ett och ett halvt dygn med soffliggande pga av migrän hasade jag mig ur soffan, glodde på fyverkerier, filosoferade över hur miljöfarliga dessa är och varför det alltid är dåligt väder på nyår och efter sju och en halv minut ur soffan hasade jag mig in igen, drack mitt söta mousserade vin. Klappade katten och gick och la mig. Har fortfarande ont efter migränen och hela kroppen är seg, men sånt man får leva med. Dagen har spenderats här, framför datorn med tappra försök att skriva på min uppsats... går väl framåt får jag väl ändå påstå! Skrivit lite drygt 600 ord och får som mest ha 2000 så jag lär få cutta ut ord när jag är klar!
 
Nej nu ska jag lämna detta för pusslet. Fett festligt!

Kommentera

Publiceras ej