Julklapp

0kommentarer

Tiden rann iväg igen, sen senaste gången jag skrev, är dålig på det här ju :o Migrän 3 dagar gör mig inte heller världspepp på att skriva..
Fick tillslut VG på grupparbetet men även VG på min remiss, något jag fick veta igår. Det innebär 4 VG på höstterminen alltså högsta betyg på hela kursen :D Bara salstentorna jag inte lyckats så bra på hittils. Eller G på de båda så kanske bara ska hålla tyst! 
 
Idag var jag tidigt på sjukhuset för att testa nerverna i handen/handled. Long story short: elektroder + hand + elstötar = obehagligt och ont. Hoppas att det inte visar på någon nervskada iaf! 
Sen stressa ner till skolan för föreläsning och efter lunch övning med nya gruppen. Som råkar vara inkompetent. Eller kanske inte, de kanske bara hade en dålig dag. Eller... Aja hoppas att de verkligen bättrar sig och att det blir bättre när de andra är där....
 
Kom sen hem och hittade paket i brevlådan, med min julklapp från min fina vän Matilda <3 

 
Supersött armband som jag tänkt köpa hur länge som helst och ett underbart halsband med deathstar (hej starwars tönt <3) :D Tönt är lycklig tönt! 
Nu ska jag ta och steka mig en omelett och sen blir det att grotta ner mig i miljöbalken och veckans föreläsningar med Gunilla ^^'
 
 

Kommentera

Publiceras ej