Tappad tro på mänskligheten...

0kommentarer

Nu ska vi se, det har hänt en del sen sist... Onsdagkväll spenderades hos Hanna och typ hela gänget var där och åt och drack gott och kollade över varandras remisser! Helmys ^^
Torsdag blev väl mest chilla och skriva klart det sista på remissen innan den lämnades in! Blev nog nöjd till slut...
Fredag fick jag en akut tandläkartid för mina krånglande visdomständer... De spolade och gav mig penicillin att äta i en vecka *nu blir det konstpaus eftersom jag mitt i allt måste springa ner till tvättstugan!* 
Såå det resluterade i (inte tvättstugan då...) att jag inte festade igår som planen var, blev Sweeney Todd istället :) 
Igår var jag bitter, men idag är jag rätt nöjd över det, har influensasymptom med ont i leder och sånt skit >.< 
Har ändå varit rätt duktig, städat lagom intensivt, gjort energybars, påbörjat en sats med bröd som ska bakas imorgon och efter mycket strul lyckats att tvätta! 

När jag kom ner i tvättstugan var det låst. Vid kvart i 6 lyckades jag komma in och börja tvätta, dock bara på två maskiner för en andra person hade tagit min tid >.< men jag försäkrade honom att det gick bra ändå, slängde in min tvätt i två maskiner och lämnade resten där nere att ta upp när jag var klar. När jag senare kommer ner för att slänga in det i torktumlaren hade han som tvättade samtidigt tvättat resten av min tvätt! Överlycklig tackade jag honom och nu har jag fått allt tvättat och tort! Så nu har jag fått tillbaka tron på mänskligheten :D

Kommentera

Publiceras ej