Barnkalas @my place?

0kommentarer

Japp det skulle man kunna tro... åtmistånne om man såg vad jag handlade på mig på ica för en stund sen. Men 21 är ju typ det nya 5...? Eller va? En annan fyller nämligen år imorgon och då måste man ju ha tårta eller som det blir i detta fallet cupcakes för det blir lite lagom att inte behöva äta kaka i två veckor sen.... Man måste även ha lila glittrande ljus, strössel att dekorera cupcakes med och balonger med söta djur på.. Som sagt barnkalas @my place... xD Ska nog även köpa på mig en flaska med alkoholhaltig läsk att dricka imorgon kväll, så att jag känner mig liiiite vuxen också!
Nej plugg blir det nu innan jag ska baka. Lite instuderingsfrågor och något kapitel i den svenska miljörätten med en kopp te är ju alltid trevligt. Eller en kopp te är det iallafall....

Kommentera

Publiceras ej