Dag 1 in Ahlman corporation

0kommentarer

Ja första dagen på "jobbet" som antecknare är avslutad, nice att få jobb utan att anstränga sig för att få det... Kanske ska backa ett steg, jobbet innebär att jag ska anteckna åt en klasskompis (och vän) som är dyslektiker under föreläsningar och under andra saker i skolan. En timlön från skolan på 40 kronor för att gå i skolan och renskriva mina anteckningar (som jag redan gör) fett bra deal! Hade inte ens bett om det, Andre bara gav det till mig för tydlingen antecknar jag bra! 

Annars är jag mest trött efter att ha sett fel på en timme när vi började idag (kom för tidigt >.<) och sen har det varit långa dagar med flytt, skola och igår en miljörättegång. Intressant men rätt tråkigt... Nu ska jag krypa upp i sängen, dricka lite te, glo på vänner och vila hjärnan innan lite mer plugg.

Kommentera

Publiceras ej