Onsdag

0kommentarer

Tentan gick utan problem, och tentafesten var ju ett måste. Jag stack dock hem tidigt eftersom det blev lite kaos. Dessutom har det hänt en massa saker de senaste dagarna som jag inte tänker ta här med hänsyn till alla inblandade! Så att komma hem och börja ta itu med mycket känslor och sånt var skönt istället för att trycka undan dem ytterligare ett tag och supa sönder. 
Idag skolkade jag miljörätten för sömn, och det var verkligen behövligt, inte sovit utan klocka på en månad och har nog inte direkt sovit ut sen dess heller.... Sov 11 timmar, och två timmar till på eftermiddagen. Annars har jag mest tränat, en löprunda. Årets första faktiskt, och jag körde 3 km på 20 blankt, vilket är rätt bra för att det var kallt och pollen ute. 
 
Sen blev det fäktning på kvällen, alltid nice, men Dimman körde svinhård fys med oss så hela kroppen är slut och börjar bli lite stel... hej träningsvärk! 
Nu ska jag dricka te, kolla Trinny och Susanah och sen kanske sova lite till någon bra film :) Påsklovet är här och Max kommer på fredag ^^

Kommentera

Publiceras ej